Ev / Question / Whatsapp Profil Resmi Nasıl Gizlenir?

Whatsapp Profil Resmi Nasıl Gizlenir?

Soru? – Cevap!Category: Bilişim / TeknolojiWhatsapp Profil Resmi Nasıl Gizlenir?
BilgeBankBilgeBank Staff asked 2 sene ago

Whatsapp da Ekli Olmayan Kişilerin Profili Resmimi Görmesiniz İstemiyorum Bunu Nasıl Engelleyebilirim?

Avatarmuhteremaytan replied 2 sene ago

Herhangi bir WhatsApp kullanıcısı okundu bilgisi, son görülen, hakkımda ve profil fotoğrafını gizlemek için
whatsapp uygulamasını açtıktan sonra ayarlar bölümüne gidip ordan gizlilik ayarlarından hiçkimse yapmalıdır

Avatarbilencevaplasin replied 2 sene ago

Gizlilik ayarlarından profil fotoğrafı kısmı var orayı herkes yerine kişilerim yaparak gizliyebilirsiniz.

AvatarLale Ashi replied 2 sene ago

1.Ayarlar kısmına gidilir 2.hesap seçilir 3.gizlilik 4.Profil Fotografı 5.hiç kimse seçenegi seçilir.

Avatarbumblebleee replied 2 sene ago

Ayarlara gir
hesap seç
Gizlilik bölümüne Tıkla
Profil Fotografı
hiç kimse seçenegi seçilir bu kadar

AvatarTeknoPc replied 2 sene ago

Ayarlar-)Hesap-)Gizlilik kısmına gel profil fotoğrafı yazan yere tıkla ve oradan herkes,kişilerim ve hiç kimse seçeneklerinden sana uygun olan bir tanesini seç.

2 Answers
Best Answer
AvatarGeeWeZe Staff answered 2 sene ago

Gizlilik ayarlarından profil fotoğrafı kısmı var orayı herkes yerine kişilerim yaparak gizliyebilirsiniz.

AvatarBurhanettin Bilgici answered 1 sene ago

Ayarlar>hesap>gizlilik>Profil Fotografı>bu kısımdada hiç kimse seçeğine tıklayarak işlem tamamlanır