Whatsapp Profil Resmi Nasıl Gizlenir? – BilgeBank
Pazartesi , Temmuz 16 2018
Anasayfa / Question / Whatsapp Profil Resmi Nasıl Gizlenir?

Whatsapp Profil Resmi Nasıl Gizlenir?

Soru? – Cevap!Category: Bilişim / TeknolojiWhatsapp Profil Resmi Nasıl Gizlenir?
BilgeBankBilgeBank Staff asked 1 sene ago

Whatsapp da Ekli Olmayan Kişilerin Profili Resmimi Görmesiniz İstemiyorum Bunu Nasıl Engelleyebilirim?

muhteremaytan replied 1 sene ago

Herhangi bir WhatsApp kullanıcısı okundu bilgisi, son görülen, hakkımda ve profil fotoğrafını gizlemek için
whatsapp uygulamasını açtıktan sonra ayarlar bölümüne gidip ordan gizlilik ayarlarından hiçkimse yapmalıdır

bilencevaplasin replied 1 sene ago

Gizlilik ayarlarından profil fotoğrafı kısmı var orayı herkes yerine kişilerim yaparak gizliyebilirsiniz.

Lale Ashi replied 11 ay ago

1.Ayarlar kısmına gidilir 2.hesap seçilir 3.gizlilik 4.Profil Fotografı 5.hiç kimse seçenegi seçilir.

bumblebleee replied 11 ay ago

Ayarlara gir
hesap seç
Gizlilik bölümüne Tıkla
Profil Fotografı
hiç kimse seçenegi seçilir bu kadar

TeknoPc replied 11 ay ago

Ayarlar-)Hesap-)Gizlilik kısmına gel profil fotoğrafı yazan yere tıkla ve oradan herkes,kişilerim ve hiç kimse seçeneklerinden sana uygun olan bir tanesini seç.

2 Answers
Best Answer
GeeWeZe Staff answered 1 sene ago

Gizlilik ayarlarından profil fotoğrafı kısmı var orayı herkes yerine kişilerim yaparak gizliyebilirsiniz.

Burhanettin Bilgici answered 8 ay ago

Ayarlar>hesap>gizlilik>Profil Fotografı>bu kısımdada hiç kimse seçeğine tıklayarak işlem tamamlanır